نقش رسانه هاي مجازي در نوروز94استان بوشهر

رسانه هاي استان بوشهر به خصوص رسانه هاي مجازي در طول نوروز 94 همكاري خوبي را جهت معرفي گردشگري داشته اند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري  محمد ابراهيم فروزاني دبير ستاد اجرايي خدمات سفر استان بوشهر درخصوص همكاري پررنگ رسانه ها گفت : رسانه ها، به ويژه رسانه هاي مجازی تأثير قابل توجهي بر ساماندهي منسجم گردشگري استان بوشهر داشته است.

وي در رابطه با رسانه و نقش آن در اشاعه فرهنگ استان گفت: تاكنون درصد قابل توجهي از جاذبه هاي طبيعي و تاريخي استان ما توسط صدا و سيما معرفي شده كه توانسته است حساسيت هاي خوبي را به وجود آورد و با ساخت فيلم هاي گزارشي و مستند استان را به نحو مطلوبي معرفي کنند.

فروزاني درخصوص نقش رسانه هاي مكتوب گفت : از آنجايي كه برخي از صاحب نظران معتقد هستند كه دوره رسانه هاي مكتوب گذشته است، در حوزه گردشگري بايد گفت كه رسانه هاي مكتوب استاني و كشوري توانسته اند نقش مثمر ثمری را در ارائه تصاوير خوب از گردشگري داشته باشد.

مديركل ميراث فرهنگي استان بوشهر درخصوص دنياي مجازي و نقش آن در گردشگري گفت‌: يكي از حوزه هاي مدرن امروز، همين شبكه هاي اجتماعي است كه توانسته است به صورت شبكه اي در حوزه گردشگريفعاليت هاي خوبي را ارائه کند.

وي گفت : با همت سازمان هاي مردم نهاد و بخش خصوصی،شبکه های اجتماعی فعالی در حوزه گردشگری راه اندازی شده اند كه با مباحث معرفي و آسيب شناسي گردشگري توانسته اند كمك شاياني به مسئولين کنند و به آنها ايده هاي نو ارائه کند.

فروزاني، رسانه ها را ستون محكم و استوار گردشگري دانست و گفت : بايد اين ستون روز به روز تقويت شود تا مردم و مسئولين بتوانند از اين طريق به همدلي و هم زباني برسند و يكديگر را نقد کنند تا باعث پيشرفت درتمامی امورباشند.

انتهای پیام/

کد خبر 139401172